وحشت از هواپیمای ناشناس بر فراز محل گردهمایی انتخاباتی ترامپ / شلیک موشک همه را ترساند
حجم ویدیو: 4.10M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

به گزارش رکنا، یک هواپیمای غیرمجاز که بر فراز گردهمایی انتخاباتی ترامپ پرواز می‌کرد، با شلیک هشدار و اسکورت جنگنده آمریکایی از منطقه خارج شد و همین اقدام همه را ترساند.

یک فروند جنگنده اف۱۶ متعلق به فرماندهی دفاع هوافضای آمریکایی شمالی (نوراد) روز چهارشنبه یک هواپیمایی غیرنظامی را بر فراز گردهمایی انتخاباتی «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا در ایالت آریزونا رهگیری کرد.

براساس این گزارش، جنگنده اف۱۶ با شلیک هشدار به این هواپیما که وارد پروازممنوع موقت شده بود، توجه آن را جلب کرده و این هواپیما را به خارج از این منطقه اسکورت کرد.

نوراد در پیامی در صفحه رسمی توییتر خود گفت که این هواپیما یک هواپیمای عمومی غیرنظامی بوده که بدون تماس و ارتباط با کنترل ترافیک هوایی و بدون مجوز لازم، وارد منطقه پروازممنوع موقت شده بود.

این سازمان ناظر بر آسمان آمریکا و کانادا همچنین گفت که این هواپیما به پیام‌های رهگیری اولیه پاسخ نداده، اما پس از شلیک هشدار از سوی اف۱۶ به پیام‌ها پاسخ داده و بدون مشکل آسمان منطقه را ترک کرد.

«جرمی دایاموند» خبرنگار شبکه خبری سی‌ان‌ان که برای پوشش گردهمایی ترامپ در آنجا حضور داشت، گفت که شاهد پرواز این هواپیما و شلیک جنگنده اف۱۶ بوده که توجه حضار و حتی خود ترامپ را نیز جلب کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 621322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟