کشف سلاح، افراد خارجی و فاقد هویت در خراسان رضوی

به گزارش رکنا، سردار محمدکاظم تقوی روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: ظرف همین مدت ٢٢ باند سوداگران مرگ از سوی ماموران انتظامی در قالب رشته عملیات مختلف مورد ضربه واقع و منهدم شده‌اند.

وی در ادامه تشریح فعالیتهای انتظامی در خراسان رضوی پیرامون مواد مخدر و اعتیاد، به وجود ١٦ هزار معتاد متجاهر در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: مراکز نگهداری معتادان متجاهر همزمان با شیوع ویروس همه‌گیر کرونا تعطیل شده بودند اما اخیرا به همت مسوولان با همکاری شهرداری و شورای شهر مشهد پذیرش معتادان متجاهر از سرگرفته شده و تاکنون هزار و ٩٠٠ نفر از این افراد جمع‌آوری و برای نگهداری به مراکز ماده ١٦ تحویل داده شده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در ادامه به مرگ ١٠ معتاد متجاهر بخاطر سانحه رانندگی در مسیرهای بزرگراهی و خیابانهای اصلی مشهد ظرف همین مدت اشاره و بیان کرد: میزان و شدت برخورد با معتادان متجاهر رضایتبخش نیست اما امیدواریم با افزایش گنجایش مراکز پذیرش این افراد هرچه زودتر مشکل حل شود.

وی در ادامه گفتگو با خبرنگاران همچنین گفت: کشف سلاح و مهمات غیرقانونی از ابتدای امسال تاکنون در خراسان رضوی افزایش ٢٠ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.

سردار تقوی افزود: فعالیت پلیس در امر برخورد با هنجارشکنان اجتماعی در سطح جامعه نیز امسال در خراسان رضوی ۲۲ درصد بیشتر از همین مدت ظرف پارسال بوده است.

وی ادامه داد: در موضوع برخورد با اتباع خارجی غیرمجاز هم ماموران انتظامی در خراسان رضوی ظرف همین مدت افزایش دو و نیم برابری را در دستگیری آنها ثبت کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین مقابله پلیس را با "افراد فاقد هویت" نیازمند سیاست کشوری دانست و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ١١ هزار ٧٩٢ نفر اتباع غیرمجاز در سطح کلانشهر مشهد دستگیر شده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟