در چین در روزهای کرونایی چه می گذرد؟

به گزارش رکنا ، مقامات بهداشت گفتند : چین اولین آزمایش انبوه در چند ماه گذشته را انجام می دهد و قصد دارد بیش از نه میلیون نفر از ساکنان شهر بندری چینگدائو را ظرف پنج روز آزمایش کند.

ای اف پی گزارش داد ، کشوری که ویروس برای اولین بار در آن ظهور کرده است تا حد زیادی شیوع آن را کنترل کرده است و در بسیاری از نقاط جهان که هنوز درگیر کنترل کردن ویروس کرونا هستند، یک تضاد جدی ایجاد کرده است.

یکشنبه 6 مورد ابتلا به کرونا در چینگدائو تایید شد؛ شهری در شمال شرقی با جمعیت 9.5میلیون نفر

کمیسیون بهداشت شهرداری چینگدائو در بیانیه ای روز دوشنبه گفت که منشا آن یک بیمارستان است.

از پنج منطقه تست گرفته خواهد شد در عرض سه روز و تست گرفتن از کل شهر پنج روز به طول می انجامد. در این بیانیه آمده است. با این حال ، مقامات رقم دقیقی از تعداد افراد مورد آزمایش قرار ندادند.

چین از قابلیت آزمایش سریع و گسترده ای برخوردار است و کمیسیون بهداشت گفت بیش از 140،000 کارمند "موسسات پزشکی ، بیماران تازه وارد و پرسنل" از زمان تأیید موارد قبلاً در چینگدائو آزمایش شده اند.

در ماه ژوئن ، مناطق وسیعی از پایتخت چین،پکن تحت آزمایشات گسترده ای قرار گرفتند که بیش از 20 میلیون از مبتلایان شهر مرتبط با مواد غذایی بودند..

چین از زمان ظهور ویروس در اواخر سال گذشته و قرنطینه گسترده ای که دومین اقتصاد بزرگ جهان را با شکستگی روبرو کرد ، دوباره برگشت

هفته گذشته صدها میلیون نفر برای تعطیلات "هفته طلایی" در سراسر چین سفر کردند ، زیرا این کشور به رشد خود ادامه می دهد ، در حالی که آزمایشات سریع و قرنطینه باعث کاهش موج های ثانویه ویروس می شود.

چین همچنین با داشتن چندین شرکت در مرحله آزمایشات آخر ، مایل نیست اولین کسی باشد که واکسن ویروس کرونا را به ذهن متبادر می کند..

اگرچه چین اثبات نشده است ، اما در حالی که چین روایت همه گیر را نشان می دهد ، برای نشان دادن مقاومت کشور و توانایی دولت کمونیست در کنترل بحران ، واکسن هایی به صدها هزار کارگر اصلی و سرباز تزریق شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مترجم : مهدی علیا

کدخبر: 616201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟