مرگ دلخراش دختر 5 ساله در آتش‌ سوزی “کپر” توکهور میناب

به گزارش رکنا ، نشت گاز و انباشت در محل, هنگام روشن کردن اجاق گاز با استفاده از کبریت، باعث انفجار و آتش سوزی خانه کپری شد که متاسفانه در این آتش سوزی یک دختر ۵ ساله به نام فاطمه بازگیر جان خود را از دست داد.

اصغر نقیب زاده دهیار چراغ آباد بخش توکهور در تشریح جزئیات این حادثه عنوان کرد: صبح امروز دختر ۵ ساله که قصد درست کردن صبحانه داشت هنگام روشن کردن اجاق گاز با استفاده از کبریت موجب انفجار شده و خانه‌کپری طعمه حریق می‌شود.

مهاجرت خانواده کرمانی مرگ فرزندشان را رقم زد

وی افزود: این انفجار منجر به جان باختن دردناک این دختر ۵ ساله و از بین رفتن تمام دارائی این خانواده اعم از کولر یخچال و تلویزیون شد.

وی بیان داشت: این خانواده اهل شهرستان قلعه گنج‌ از توابع استان کرمان هستند که برای فعالیت در زمین‌های کشاورزی به چراغ آباد بخش توکهور مهاجرت کرده‌اند.

به دلیل وجود اراضی حاصلخیز در بخش توکهور کشاورزان از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان همچون قلعه گنج، منوجان و کهنوج جهت فعالیت در زمین‌های کشاورزی به بخش توکهور مهاجرت می‌کنند.

بیشتر این مهاجران از خانواده‌های ضعیف و کم بضاعت هستند که با وقوع حوادثی از جمله آتش سوزی گرفتاری‌های زندگی‌شان دوچندان می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 614231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟