654 پرونده قضایی برای اصناف متخلف در مهاباد تشکیل شد

به گزارش رکنا، جعفر نوری رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد اظهار کرد: از این تعداد ۵۱۰ پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات بوده که ارزش ریالی آن‌ها بیش از ۲ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال برآورد شده و ۳۰ درصد از مدت مشابه سال قبل کمتر است.

این مقام مسئول در مهاباد ادامه داد: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، گران‌فروشی و درج نکردن قیمت از عمده تخلفات صنوف ارایه کالا و خدمات بوده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد اضافه کرد: از ابتدای امسال ۱۴۴ پرونده قاچاق کالا و ارز نیز در مهاباد به ثبت رسیده که ارزش ریالی آن بیش از ۴۳ میلیارد بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ ریالی افزایش ۲ برابری را نشان می‌دهد.

نوری اذعان کرد: عمده کالای‌های قاچاق کشف شده در این زمینه در این شهرستان مربوط به کود شیمیایی، پارچه و لوازم خانگی بوده است.

او بیان کرد: شهروندان با مشاهده هرگونه تخلفی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت و کم‌فروشی می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ موضوع را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی مهاباد اعلام کنند.

شهرستان ۲۴۱ هزار نفری مهاباد دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می‌دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟