161 پرونده برای متخلفان صاحبان صنفی در مهاباد تشکیل شد

به گزارش رکنا، محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در خصوص کنترل و نظارت فعالیت اصناف مختلف اظهار کرد: در راستای پایش و نظارت بر بازار، طی ۴ ماهه امسال از هزار و ۹۴۳ بازرسی انجام شده از واحد‌های صنفی و غیرصنفی در مهاباد، ۱۶۱ مورد آن منجر به تشکیل پرونده تخلف صنفی شد.

جهین افزود: ارزش ریالی تخلف پرونده‌های ثبت شده ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده که شامل تخلفات از جمله گران فروشی، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن نکات بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا است.

بازرسی از واحد های صنفی در مهاباد

این مقام مسئول در مهاباد اذعان کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بهداشت محیط حرفه‌ای مهاباد در قالب ۱۱۷ گشت مشترک توانستند از ابتدای امسال، از واحد‌های صنفی مختلف سطح شهر بازرسی انجام دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه‌روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد تماس بگیرند.

جهین یادآور شد: این سامانه جهت دریافت هرگونه گزارش گران‌فروشی، احتکار، کم‌فروشی و هرگونه تخلفات صنفی در خدمت عموم شهروندان است.

شهرستان ۲۴۱ هزار نفری مهاباد دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می‌دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟