زنده ماندن معجزه آسای یک نوزاد پس از 3 بار ایست قلبی ! + عکس / انگلیس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، نوزاد 17 روزه ای که در انگلیس به خاطر یک قطره شیر سه بار دچار ایست قلبی شد با تلاش پزشکان و معجزه به زندگی برگشت.

دیلی میل درباره زنده ماندن معجزه آسای این نوزاد نوشت : در تاریخ 21 ژانویه نوزاد 17 روزه در حال خوردن شیر بود که پریدن یک قطره از آن به داخل ریه موجب خفگی و انتقال کودک به بیمارستان شد.

3 بار ایست قلبی نوزاد 17 روزه

در پی انتقال نوزاد به بیمارستان و تلاش پزشکان مشخص شد که نوزاد 17 روزه به خاطر پریدن شیر به ریه اش مجرای تنفسی اش بسته شده و ایست قلبی کرده است ، در این هنگام مادر نوزاد که به شدت از این اتفاق ترسیده و نگران بود با حرفای امیدوار کننده از نوزادش خواست به زندگی برگردد و او را تنها نگذارد در همین حین مجدد تپش های قلب نوزاد از سر گرفته شد و دوباره به مدت 3 دقیقه کودک ایست قلبی کرد و به کام مرگ فرو رفت که با تلاش پزشکان و پرستاران دوباره به زندگی برگشت.

نجات معجزه آسای نوزاد از مرگ

پزشک معالج کودک در خصوص زنده ماندن نوزاد گفت که این یک معجزه است ، چرا که پس از سه بار ایست قلبی کودک دوباره زنده شد و به صدا و حرف های مادرش واکنش نشان داد.

گفتنی است پس از آن که وضعیت این نوزاد به حالت ثبات درآمد و پس از گذشت شش ساعت، به بخش آی سی یو منتقل شد و تحت مراقبت قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 609948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟