سقوط مرگبار مرد تهرانی در دره سولقان

به گزارش رکنا،  رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از سقوط خودروی سواری پژو به داخل دره سولقان و فوت راننده آن خبر داد.
 سرهنگ "احسان مومنی" اظهار داشت: ساعت 15:50 روز گذشته سقوط یک دستگاه خودروی سواری پژو به داخل دره ای در مسیر جاده سولقان بعد از روستای سولقان به مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد.
این مقام انتظامی گفت: بلافاصله با دریافت خبر تیم کارشناسی منطقه 5 پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و به دست آمد متاسفانه راننده خودرو که مردی 50 ساله است در دم فوت کرده است.

مرگ مرد تهرانی در دره سولقان

وی گفت: با حضور تیم اورژانس در محل و تایید فوت راننده پژو، جسد وی به بالای جاده انتقال یافت و کارشناسان علت این حادثه را عدم توانایی راننده پژو در کنترل وسیله نقلیه عنوان کردند.
مومنی بیان کرد : علیرغم توصیه های مکرر پلیس راهور در خصوص توجه و تمرکز رانندگان به رانندگی و دقت کافی داشتن هنگام ورود به پیچ ها باز هم شاهد برزو اینگونه حوادث در سطح معابر و جاده ها هستیم.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از رانندگان خودروها خواست: هنگام رانندگی تمام توجه خود را به خودرو و رانندگی معطوف دارند و چنانچه خستگی و خواب آلوده هستند به هیچ عنوان رانندگی نکنند .
در انتها این مقام پلیسی باز هم تاکید کرد : امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟