کشف 510 کیلوگرم مواد مخدر ماه گذشته در مازندران

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از دستگیری ۳۶ قاچاقچی مواد مخدر در مردادماه ۹۹ در مازندران خبر داد و گفت: هاز این تعداد ۵۱۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

به گزارش رکنا، احمد مظفری پیش از ظهر شنبه در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ازدستگیری ۳۶ قاچاقچی مواد مخدر در مازندران در ماه گذشته خبر داد و گفت: مقدار ۵۱۰ کیلو انواع مواد مخدر و روانگردان در استان کشف شد که بیش از ۴۵۰ کیلو از این مواد کشف شده تریاک بوده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران همچنین از دستگیری ۴۹۵ خرده فروش مواد مخدر در مازندران خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۸۳ نفر مرد و ۱۲ نفر زن بودند.

مظفری در ادامه با اشاره به تلاش همه دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و مبارزه جدی و همه جانبه با مواد مخدر و روانگردان‌ها تاکید کرد: در طی این مدت با اجرای طرح‌های مختلف ۲۹۹ نفر از افراد معتاد نیز دستگیر شدند که ۲۸۹ نفر آنان مرد و ۱۰ نفر آنان زن بوده‌اند.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز دولت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت گفت: یکی از رویکردهای جدی و تأثیر گذار دولت در حوزه مسائل اجتماعی پاکسازی مناطق آلوده و آسیب زا بوده که در چند سال گذشته با پاکسازی و بهسازی ۳۰ منطقه آسیب زا در استان اقدامات خوبی در جهت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟