دستگیری سارق مغازه و مالخر اموال مسروقه در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "مسعود برجی"در تشریح این خبر گفت : سی و یکم فروردین ماه پرونده ای با موضوع سرقت دفتر کار یکی از شهروندان در کلانتری 102 پاسداران تشکیل و با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد .

وی بیان داشت: مال باخته در شکایتش اعلام کرده بود، ساعت 21:00 شب هجدهم فروردین ماه دفتر کار خود را ترک و در روز بعد هنگام مراجعه، متوجه شدم درب ورودی شکسته شده و تمامی لوازم بهم ریخته و تعداد 10 دستگاه تلفن همراه تعمیری مربوط به مشتریان، تعداد 5 دستگاه تلفن مدل آیفون، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه دوچرخه، ساعت مچی طلای مردانه، مبلغ 50 میلیون ریال وجه نقد و تعداد زیادی قطعات گوشی در مجموع به ارزش 2 میلیارد ریال به سرقت رفته است .

سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت در گام اول تحقیقات پلیسی به محل وقوع جرم رفته و در بررسی های اولیه مشخص شد سرقت توسط فرد حرفه ای به نام شاهین صورت گرفته است .

این مقام انتظامی بیان داشت: با اخذ دستور از دادیاری دادسرای ناحیه 15 تهران دستگیری شاهین در دستور کار قرار گرفت و با شناسایی محل سکونتش در شمیران نو کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را یکم تیرماه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی گوشی و لوازم متعلق به شاکی و همچنین یک دستگاه ویالون و یک دستگاه سنتور مربوط به یکی از پرونده های مطروحه در پلیس آگاهی کشف شد .

وی تصریح کرد: با انتقال متهم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی متهم اظهار داشت، در حال عبور از خیابان پاسداران بودم که دفتر مورد نظر را مشاهده کردم و تصمیم به سرقت گرفتم و گوشی های مسروقه را به شخصی به نام شهروز دادم و دوچرخه را هم به یک نفر عبوری به مبلغ 12 میلیون ریال فروختم و تا کنون مبلغ 30 میلیون ریال از شهروز پول گرفته ام .

کارآگاه برجی در ادامه گفت : با اخذ دستور قضائی و تلاش بی وقفه کارآگاهان مخفیگاه شهروز حوالی مترو سرسبز شناسایی و هشتم تیر ماه در یک عملیات ضربتی مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد، اظهار داشت : چند سال است شاهین را می شناسد و از وی اموال مسروقه را می خرد.

سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت : با انجام تحقیقات و اعتراف صریح متهمان پرونده به دادسرا ارسال و هر دو متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟