یک سارق با 200 فقره سرقت و 3 مالخر در تهران به دام افتاد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "شمس الدین میرزکی"گفت: بیست و پنجم آبان ماه، فردی با مرکز فوریت های پلیسی تماس و ماموران کلانتری را در جریان سرقت از داخل خودرو اش قرار داد.

وی با بیان اینکه تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل پارک خودرو مراجعه کردند، عنوان کرد: تحقیقات اولیه حکایت از این داشت که سارق یا سارقان با باز کردن در صندوق عقب خودرو ال 90 ، لپ تاپ، کیف مدارک هویتی، کارت عابر بانک و لاستیک زاپاس خودرو را سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پرونده پس از ثبت شکایت اولیه، برای رسیدگی تخصصی به اداره بیستم پلیس آگاهی پایتخت ارجاع و کارآگاهان اداره بیستم کشف جزئیات پرونده را بر عهده گرفتند.

میرزکی با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیقات میدانی به دست آوردند که متهم با یک دستگاه خودرو پراید به خودرو مال باخته نزدیک شده و اموال آن را سرقت کرده است، عنوان کرد: در بررسی جغرافیای محل سرقت، ماموران متوجه شدند که سارق پس از سرقت در مقابل یک مغازه فلافل فروشی توقف کرده است.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی افزود: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، هویت متهم که "کیوان" نام داشت مشخص شد و ماموران شناسایی مخفیگاه وی را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در پایش های اطلاعاتی به دست آمد که متهم 42 ساله و سابقه دار بوده و پیش تر نیز به دفعات متعدد توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مخفیگاه متهم درحوالی محل سرقت شناسایی و کارآگاهان در بیست و نهم آبان ماه موفق شدند وی را در مخفیگاهش با هماهنگی های قضائی دستگیر کنند.

وی گفت: با انتقال متهم به اداره بیستم پلیس آگاهی، وی علاوه بر سرقت از خودرو ال90 به 200 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف و گفت مدتی است برای تامین هزینه های مواد مخدر لوازم داخل خودرو سرقت و اموال سرقتی را به 3 مالخر می فروشم.

میرزکی با اشاره به اینکه هر 3 مالخر اموال سرقتی در عملیات های همزمان و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر شدند، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کرده اند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان با دستور بازپرس شعبه 6دادسرای ناحیه 6تهران برای شناسایی مال باختگان در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی پایتخت قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟