به گزارش رکنا، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح این خبر بیان داشت: یک ماه پیش بود که یک دستگاه پراید سفید رنگ در محدوده این کلانتری با تهدید سلاح سرد تلفن همراه یک جوان را سرقت کردند.

وی ادامه داد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان جریان داشت تا اینکه تیم عملیات کلانتری موفق شد شب گذشته محل اختفای یکی از سارقان را شناسایی کنند که با هماهنگی قضائی به محل ورود پیدا کردند و اقدام به دستگیری او کردند که متهم صراحتا به جرم اعتراف کرد و در همان محل نیز لوازم سرقتی زیادی کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم انواع سرقت ها را مرتکب شده بود که در ادامه بازجویی ها، حتی مالخر اموال سرقتی خود را نیز معرفی کرد که عوامل عملیات کلانتری سریعا به محل اعزام شدند و تعداد زیادی لوازم مسروقه کشف و ضبط کردند که در تحقیقات و جستجو های بعدی مقدار زیادی مشروبات الکلی به همراه موادمخدر نیز از این فرد کشف شد.

سرهنگ آذین ادامه داد: فرد مالخر کلکسیونی از جرائم را داشت؛ از جمله نگهداری و فروش مشروبات الکلی، سرقت و خرید و فروش اموال مسروقه و نگهداری موادمخدر که النهایه هر دو متهم با تشکیل پرونده ای به کلانتری دلالت داده شدند.

بنابراین گزارش، مالباختگان می توانند با حضور در محل کلانتری به شناسایی اموال خود بپردازند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟