پلمب 53 تالار عروسی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

 رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۳ تالار عروسی و پذیرایی در مشهد و دیگر شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد پلمب شده است.

به گزارش رکنا،  محمد باباخانی بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۳ تالار عروسی و پذیرایی در مشهد و دیگر شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد پلمب شده است.

رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۳۱ تالار از این تعداد در مشهد، ۱۵ تالار در شهرستان طرقبه و شاندیز و بقیه در سایر شهرستان‌های زبر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت داشتند.

وی افزود: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۱۳۸ اخطار برای تالارهای عروسی و پذیرایی مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد صادر شده است که ۹۵ اخطار از این تعداد مربوط به تالارهای مستقر در مشهد و شهرستان طرقبه و شاندیز بوده است.

رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن هشدار به تالارهای عروسی که به صورت غیرمجاز و در شرایط کرونایی مراسم برپا می‌کنند گفت: به محض مشاهده این موارد هم تالار پلمپ می‌شود و هم مالک آن به خاطر تهدید سلامت عمومی به دادگاه معرفی خواهد شد.

وی افزود: با رستوران‌هایی که مبادرت به پذیرش میهمان در قالب مراسم عروسی و سایر تجمعات می‌کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

باباخانی از مردم خواست با مشاهده هرگونه مراسم تجمع افراد در قالب عروسی یا عزاداری یا دایر بودن تالارهای پذیرایی مراتب را با شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟