کرونا بوئین زهرا را به وضعیت قرمز برد / عروسی و عزا تعطیل

سرپرست فرمانداری بوئین زهرا گفت: بدلیل افزایش بیماران کرونا و قرار گرفتن در وضعیت هشدار، ضمن تعطیلی تالارها برگزاری جشن عروسی و ترحیم در این شهرستان تا دو هفته ممنوع است.

به گزارش رکنا، مصطفی آقاعلی با بیان اینکه در روزهای گذشته موارد ابتلاء به ویروس کرونا افزایش یافته اظهار داشت: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در سطح استان و شهرستان بویین زهرا باید مردم در رعایت نکات بهداشتی جدیت بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در حال حاضر برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم در هتل‌ها و تالارهای شهرستان بوئین زهرا ممنوع است.

آخرین وضعیت کرونا در بوئین زهرا

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان بوئین‌زهرا خاطر نشان کرد: برگزاری هر گونه مراسم تجمع محور اعم از عزا، ترحیم، عروسی در منازل شخصی در سطح شهرها و روستاهای تابعه ممنوع است.

وی افزود: در خصوص حفظ سلامتی مردم خط قرمزی وجود ندارد و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده یکی از دلایل افزایش شیوع ویروس کرونا در شهرستان افزایش تجمع بخصوص در محیط‌های بسته از جمله مراسم جشن و عروسی و مجالس ترحیم بوده لذا در صورت دریافت گزارش برگزاری مراسم در تالارها با مدیران این واحدها به طور جدی برخورد و تالارهای متخلف پلمب خواهند شد.

آقاعلی بیان کرد: همه کارمندان ادارات باید در هنگام کار ماسک بزنند و با کسانی که بهداشت را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود و ارائه خدمت به مراجعه کنندگان به ادارات نیز ممنوع است.

وی ضمن تقدیر از همکاری و همراهی شهروندان فهیم شهرستان، خواستار ادامه روند همکاری شهروندان با ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و مدافعان سلامت شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟