پلمب 53 تالار عروسی در خراسان رضوی

به گزارش رکنا، باباخانی رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۳۱ تالار از این تعداد در مشهد، ۱۵ تالار در شهرستان طرقبه و شاندیز و بقیه در سایر شهرستان‌های زبر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت داشتند.

او افزود: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۱۳۸ اخطار برای تالار‌های عروسی و پذیرابی مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد صادر شده است.

رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۹۵ اخطار از این تعداد مربوط به تالار‌های مستقر در مشهد و شهرستان طرقبه و شاندیز بوده است.

پلمب واحد های صنفی در خراسان رضوی

باباخانی ضمن هشدار به تالار‌های عروسی که به صورت غیرمجاز و در شرایط کرونایی مراسم برپا می‌کنند، بیان کرد: به محض مشاهده این موارد هم تالار پلمب می‌شود و هم مالک آن به خاطر تهدید سلامت عمومی به دادگاه معرفی خواهد شد.

او تصریح کرد: با رستوران‌هایی که مبادرت به پذیرش میهمان در قالب مراسم عروسی و سایر تجمعات میکنند، برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم با مشاهده هرگونه مراسم تجمع افراد در قالب عروسی یا عزاداری یا دایر بودن تالار‌های پذیرایی مراتب را با شماره تلفن‌های ۱۹۰ و ۱۹۱ اطلاع رسانی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟