دستگیری عاملان سرقت مسلحانه خانه در خاش

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان‌های دلگان و خاش ۵ سارقی که اقدام به سرقت مسلحانه یک منزل در شهرستان دلگان کرده بودند در کمتر ۱۵ ساعت شناسایی و در شهرستان خاش دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سردار" احمد طاهری" جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل در یکی از روستا‌های شهرستان دلگان که طی آن ۲ زن و ۳ مرد مسلح ناشناس با شلیک سلاح کلاش پس از مجروح ساختن صاحبخانه، اقدام به سرقت یک میلیارد ریال زیور آلات موجود در منزل کرده و از محل متواری شده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه خانه در کمتر 15 ساعت

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی، با حضور در صحنه سرقت، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز و با جمع آوری سرنخ‌های موجود در کمتر ۱۵ ساعات عاملان این سرقت را شناسایی و مشخص شد که سارقان پس از ارتکاب به جنایت به شهرستان خاش گریخته اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سرانجام مأموران با حضور در شهرستان خاش با همکاری مأموران انتظامی این شهرستان موفق به شناسایی محل اختفاء سارقان شده و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تمامی زیور آلات مسروقه را به همراه سلاح استفاده شده در سرقت و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت مردم تأکید و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟