دستگیری قاتلان خشن در خاش / آنها یک مرد را به رگبار بسته بودند

به گزارش رکنا، سردار "احمد طاهری" جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در تاریخ نوزدهم خرداد ماه سال جاری، در پی گزارش یک مورد نزاع منجر به قتل در یکی محلات شهر "خاش" بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد مردی ۴۵ ساله بر اثر شلیک گلوله سلاح کلاش به شدت مجروح و بر اثر خونریزی زیاد قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی جان سپرده است.

عاملان قتل مسلحانه مرد میانسال خاشی به دام افتادند

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده بلافاصله تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت آغاز که با انجام تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که ۲ تن از اقوام این فرد طی یک نزاع او را با شلیک سلاح کلاش به قتل رسانده و متواری شده اند.

سردار طاهری بیان داشت: با توجه به متواری بودن قاتلان تلاش پلیس برای دستگیری آن‌ها ادامه داشت تا اینکه با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه عاملان این جنایت در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و صبح روز گذشته این ۲ متهم ۳۸ و ۴۳ ساله طی یک عملیات ضقاربتی و غافلگیرانه پس از ۲ ماه فرار دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف سلاح کلاش استفاده شده در این قتل، طی بازرسی از مخفیگاه متهمان خاطر نشان کرد: عاملان این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟