خواهرزاده های قاتل به دام افتادند / پایان زندگی مخفیانه پس از 2 ماه در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: جوانی که به دلیل اختلافات ملکی در یکی از محلات شهر "خاش" اقدام به قتل دایی خود کرده بودند پس از 2 ماه فرار به دام افتادند.

ابراهیم کوچک زایی اظهار کرد: در خرداد ماه سال جاری و در پی اعلام یک مورد تیرخوردگی در یکی از محلات شهر خاش، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد که 2 جوان دایی خود را در حالیکه که سوار برخودروی شخصی اش بوده است با شلیک گلوله کلت کمری مجروح ساخته اند که این فرد پس از هماهنگی با اورژانس و انتقال او به بیمارستان بر اثر شدت خونریزی فوت می کند.

کوچک زایی افزود: با توجه به متواری بودن عاملان این جنایت تلاش برای دستگیری آنها ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی بر حضور مجدد قاتلان درسطح شهرستان به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه عاملان این جنایت در یکی از محلات شهرخاش شناسایی و هر 2 متهم طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف این 2 جوان به قتل دایی خود به دلیل اختلافات ملکی خاطرنشان کرد: هر 2 متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کوچک زایی در پایان از شهروندان خواست: اختلافات خود را با دیگران تنها از طریق قانونی و مراجع قضائی بر طرف کنند و از هر گونه تسویه حساب شخصی و اقدام خودسرانه به شدت خودداری کنند تا شاهد وقوع جنایاتی این چنین نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟