تیراندازی وحشتناک در مراسم خاکسپاری در شیکاگو + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 2.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

به گزارش رکنا ، در یک حادثه تیراندازی در مراسم خاکسپاری در «شیکاگو» ایالت «ایلینوی» آمریکا دستکم 14 نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند.

تیراندازی

شبکه روسی «راشاتودی» در این خصوص گزارش کرد، دستکم 14 نفر در یک حادثه تیراندازی در محل خاکسپاری در شیکاگو ایالت ایلینوی آمریکا بعد از آن زخمی شدند که افرادی مهاجم با برخی افراد حاضر در این مراسم درگیر شدند و شروع به تیراندازی کردند.

حادثه فوق شب گذشته (سه‌شنبه) به وقت آمریکا در انجمن «اوبرن گریشام» شیکاگو در محله «ساوث ساید» به وقوع پیوست و آنطور که «اریک کارتر» سرپرست پلیس این منطقه اعلام کرده است که دهها نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

تیراندازی در آمریکا

علی رغم آنکه کارتر در خصوص میزان جراحات وارده به قربانیان این حادثه سخنی نگفت اما اداره آتش‌نشانی شیکاگو اعلام کرد که تمامی زخمی‌های این حادثه در وضعیت جدی یا وخیم قرار دارند.

یکی از گزارشگران محلی که در صحنه حادثه حضور داشت گفت که بعد از وقوع این حادثه دهها فشنگ بر روی کف خیابان‌ها کاملاً مشهود بود و به نقل از یکی از ساکنان محل حادثه گزارش کرد که به نظر می‌رسد که از چندین سلاح در این تیراندازی استفاده شده است.

تیراندازی در مراسم خاکسپاری

علیرغم آنکه سخنگوی پلیس، جزئیات اندکی درباره انگیزه این تیراندازی ارائه کرده است اما گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد که این حادثه در حین مراسم یا مدتی بعد از مراسم تدفین به وقوع پیوسته است و آنطور که مشخص شده است فرد متوفی نیز خود قربانی تیراندازی بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟