۳۰ هزار سایت شرط بندی مسدود شد

به گزارش رکنا، سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتا ناجا با یادآوری برخورد قاطعانه پلیس فتا با سایت‌های قمار و شرط‌بندی ، گفت: برخورد با این سایت‌ها سال‌ها است در دستور کار جدی پلیس فتا قرار دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۶ هزار تارنما در ارتباط با شرط‌بندی و قمار را شناسایی کردیم، افزود: برای ۲ هزار و ۸۸۴ مورد پرونده قضایی تشکیل شده و سال ۹۸ تاکنون هم ۳۰ هزار تارنما در این رابطه را مسدود کردیم.

مردم توصیه ها را جدی بگیرند

سردار مجید با تاکید بر اینکه هشدارهای زیادی به هموطنان دادیم که سرمایه‌های معنوی و مادی خود و فرزندان را در این فضا به یغما نگذارند و دقت لازم را داشته باشند، تصریح کرد: با بانک مرکزی در ارتباط با حوزه مربوط به زیرساخت و ارتباطات در حال انجام همکاری‌ها و بررسی‌هایی هستیم تا بتوان حوزه دامنه فعالیت سایت‌ها و تارنماهای قمار و شرط‌بندی را بیش از پیش مسدود کرد.

رئیس پلیس فتا ناجا گفت: همچنین توصیه‌های پیشگیرانه را به طور مداوم به مردم ارائه کرده‌ایم و انتظار داریم مردم با توجه جدی به این توصیه‌ها نظارت لازم را بر روی فرزندان خود برای پرهیز از فعالیت آنها در سایت های قمار داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟