دروغگوی اخبار ملایر دستگیر شد

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسائی و دستگیری عامل انتشار اخبار کذب در شهرستان ملایر توسط مامورین پلیس فتا خبر داد.

محمدباقر سلگی از شناسائی و دستگیری عامل انتشار اخبار کذب در شهرستان توسط مامورین پلیس فتا خبر داد و اظهار کرد: به دنبال دریافت اخباری در زمینه درج قیمت‌های نامتعارف مربوط به خرید، فروش و اجاره‌بها در فضای مجازی تلگرام که باعث ایجاد اخلال در نظام عرضه و تقاضا و افزایش کاذب قیمت‌ها در سطح شهرستان شده بود بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

اخبار کذب در حوزه مسکن منتشر می کرد

وی افزود: در پی رصد فضای مجازی و انجام اقدامات فنی و علمی موثر، مامورین مشاهده کردند که فردی بدون رعایت ملاحظات و مفاد قانونی اقدام به انتشار اخبار کذب در حوزه مسکن کرده که بلافاصله طی هماهنگی لازم با دستگاه قضائی وی توسط مامورین پلیس فتا دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه با تشکیل پرونده این متهم تحویل مراجع قضائی شد بیان کرد: افراد در استفاده از شبکه‌های اجتماعی از انتشار اخباری که از صحت و سقم آن اطلاع ندارند امتناع کنند که این امر برخورد قانونی را در پی خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟