آخرین وضعیت حسین نوری کشتی گیر ایرانی که به کرونا مبتلا شد + عکس

وضعیت حسین نوری که به کرونا مبتلا شده بود تشریح شد.

 رئیس هیئت کشتی استان البرز گفت: حال حسین نوری ملی پوش تیم کشتی فرنگی ایران که بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، نسبت به هفته گذشته بهتر است.

به گزارش رکنا، حمید یاری به وضعیت حسین نوری ملی پوش تیم کشتی فرنگی ایران که چند روزی است به دلیل ابتلاء به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری شده است، گفت: وی روز سیزدهم تیرماه در بیمارستان آتیه بستری شد و ادامه درمان وی از روز چهاردهم ماه جاری در بیمارستان مسیح دانشوری دنبال شده است.

حال حسین نوری کشتی گیر فرنگی کار ایرانی بعد از کرونا چطور است؟

وی افزود: حسین نوری روز بیست و یکم تیرماه حدود ساعت دو بعد از ظهر از قسمت مراقبت‌های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری به بخش منتقل شده است و خوشبختانه شرایط بهتری نسبت به هفته گذشته دارد.

رئیس هیئت کشتی استان البرز گفت: اگر روند درمان و بهبودی حسین نوری به همین منوال ادامه یابد تا روز دوشنبه یا نهایت سه شنبه هفته جاری از بیمارستان مسیح دانشوری ترخیص خواهد شد.

به گفته وی در حال حاضر خوشبختانه دیگر کشتی گیران البرزی درگیر بیماری کرونا نیستند و شرایطی که برای حسین نوری پیش آمد تلنگری بود که دیگر کشتی گیران کشور بحث مراقبت از خود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حین تمرین را جدی تر رعایت کنند.

رئیس هیئت کشتی استان البرز در خصوص اینکه حسین نوری از چه زمانی می‌تواند تمرین خود را آغاز کند، گفت: در حال حاضر بحث سلامت وی برای ما اهمیت بالایی دارد، اما طبق صحبت‌های مطرح شده بعد از ترخیص از بیمارستان باید ادامه دوره ۲۱ روزه درمان بیماری کرونا را در منزل طی کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟