انفجار در درمانگاه اصفهان / 2 حادثه تصادف در اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع انفجار ترقه در درمانگاه قهدریجان و مصدوم شدن پنج نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش رکنا ، عباس عابدی با اشاره به حادثه ترافیکی پراید و ساینا در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۲:۳۰ به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در ابتدای اتوبان ذوب آهن رخ داده است، گفت: دو کد اورژانس برای امدادرسانی به هفت مصدوم این تصادف شامل سه خانم و چهار آقا اعزام شد که آنها را به بیمارستان‌های آیت‌الله کاشانی و الزهرا (س) اصفهان منتقل کردند.

انفجار مواد محترقه در فلاورجان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین به حادثه انفجار مواد محترقه در فلاورجان اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز ۱۶ دقیقه بامداد به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در درمانگاه قهدریجان اتفاق افتاده است، ادامه داد: سه کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شد که پنج مصدوم این حادثه که همگی مرد و از ۱۸ تا ۲۰ ساله بودند را به بیمارستان‌های امام فلاورجان و ۹ دی خمینی شهر منتقل کردند.

واژگونی روآ در اصفهان

عابدی واژگونی خودروی روآ را از دیگر حوادث شب گذشته در اصفهان دانست و افزود: این حادثه ساعت ۲۳:۲۷ در کیلومتر ۴۵ محور نائین به اردستان به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام و سه کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: این حادثه نیز پنج مصدوم شامل دو مرد، یک زن و دو کودک داشت که همگی به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟