دستگیری عامل تهیه و توزیع تجهیزات ماهواره ای در شیروان

به گزارش  رکنا، سرهنگ مسعود وحیدی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اطلاع از فعالیت فردی که اقدام به تهیه و توزیع تجهیزات ماهواره ای در سطح شهرستان می کرد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد فرد مورد نظر سابقه دار است، افزود: با تلاش ماموران محل اختفای این فرد شناسایی شد.

سرهنگ وحیدی با بیان اینکه متهم نیز در عملیات غافلگیرانه ماموران در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم تعداد 13 دستگاه رسیور، 33 دستگاه ال ان بی، 220دستگاه فیتور ، 5 عدد دیش، 50 عدد فیت، 150 عدد پایه ال ان بی و 51 عدد پایه دیش کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: کشف تعداد 34 عدد دیش،20 دستگاه کنتور ماهواره، تعداد31دستگاه رسیور، 3 دستگاه ال ان بی، 6 عدد قیچی، 6 عدد پایه ال ان بی و یک کارتون کابل ماهواره نیز از دیگر کشفیات پلیس در بازرسی از منزل مسکونی متهم بود.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان و مردم عزیز استان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه فعالیت ها بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 580015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟