انهدام باند سارقان میلیاردی موتورسیکلت در تهران / بازداشت  2 مالخر

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان"گفت: دهم دی ماه سال گذشته تعدادی از شهروندان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 ماموران کلانتری 121 سلیمانیه را در جریان دستگیری یک سارق به نام نادر 26 ساله حین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت قرار دادند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران افزود: نزدیکترین گشت کلانتری که در همان حوالی در حال گشت زنی بود به نشانی اعلامی حاضر شدند و شاکی اظهار داشت، موتورسیکلتم را در خیابان پیروزی روبروی پاساژ کسا پارک کرده بودم که از دوربین پاساژ سارق را در حال سرقت موتورسیکلتم مشاهده کردم و با داد و فریاد و کمک عابران و کسبه موفق به دستگیری نادر شدم .

این مقام انتظامی بیان داشت: با ثبت اظهارات شاکی در کلانتری، پرونده با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد و در گام اول تحقیقات نادر ضمن قبول سرقت به کارآگاهان گفت تا کنون 9 دستگاه انواع موتورسیکلت را سرقت کرده و موتورسیکلت های مسروقه را به اشخاصی بنام های سروش 30 ساله و یاسر 21 ساله در منطقه شرق تهران در مجموع به ارزش 2 میلیارد ریال فروخته است.

سرهنگ کنجوریان گفت : با هماهنگی بازپرس دادسرای ناحیه 15 تهران هر دو مالخر در 2 عملیات موفق دستگیر و اظهار داشتند، موتورسیکلت هایی را که نادر برای آنها سرقت می کرده به اطراف تهران می بردند و به نصف قیمت به بهانه فروش مزایده ای فروخته¬ایم .

وی در ادامه افزود : با توجه به گستردگی سطح فعالیت متهمان و فروش وانتقال موتورسیکلت های مسروقه به سایر شهرستان ها، کارآگاهان پایگاه ششم با همکاری اداره هفتم معاونت مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضائی به شهرستان های اطراف مراجعه و موتورسیکلت های مسروقه را جمع آوری کردند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: هر سه متهم با صدور قرار قانونی صادره روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟