تیرباران وحشت آور در مراسم عزاداری پسر شیخ / خوزستان + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 8.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل پسر یکی از شیوخ طایفه بزرگ در خوزستان به کام مرگ فرو رفت و مراسم سوگواری این جوان با تیراندازی های وحشت آور در اهواز برگزار شد.

این مراسم با تجمع زیادی از مردم و تیراندازی های وحشت آور همراه بود و این در حالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت های روزانه مردم، کسب و کار، مراسم های عروسی و عزا، مراسم های مذهبی، دانشگاه ها و ورزشگاه ها تعطیل شده است اما برخی از شهروندان طبق آداب و رسوم و سنت های دیرینه مراسم های عزاداری خود را برگزار می کنند.

گفتنی است که ماه گذشته یکی از شیوخ طوایف در روستای های عبودی شادگان به دلیل بی توجهی به هشدارهای صادر شده از سوی سازمان وزارت بهداشت مبنی بر لغو مراسم های عزاداری اقدام به برگزاری مراسم فاتحه خوانه کرد که که دادستان شادگان، بزرگ این طایفه را به خاطر برگزاری مراسم عزاداری دستگیر کرد.

استاندار خوزستان در روزهای گذشته با اشاره به آمار بالای بیماران مبتلا کرونا در استان خوزستان عنوان کرده بود که برگزاری مراسم فاتحه خوانی با 2 هزار شرکت کننده در انتقال ویروس کرونا ماننده بمب ساعتی عمل می کند که مردم باید توصیه ها را رعایت کنند تا بتوانیم شیوع این ویروس در کشور جلوگیری کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
علی رنجکش

کدخبر: 578975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟