ماجرای گم شدن 11 هزار نمونه تست کرونا در خوزستان + فیلم
حجم ویدیو: 8.09M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06

به گزارش گروه حوادث رکنا، این ماجرا وقتی به نقطه ترسناک خود می رسد که سرپرست مرکز بهداشت علوم پزشکی جندی شاپور، در برنامه تلویزیونی شب گذشته سیمای خوزستان، تلویحا تایید کرد که ۱۱ هزار نمونه آزمایش کرونا از ۲۹ هزار نمونه‌ای که طی هفته های اخیر از مراجعه کنندگان در اهواز (خوزستان) گرفته شده، به طرز عجیبی مفقود شده است!

در این ویدیو علوی در پاسخ به سوال مجری برنامه که از مفقود شدن ۱۱ هزار نمونه تست کرونای مردم خوزستان می پرسد، می‌گوید:

ما در خانه های بهداشت نمونه می گیریم و سپس نمونه آزمایشگاه ارسال می کنیم؛ آنچه در آزمایشگاه می گذرد دیگر در اختیار ما نیست؛ چرا که آزمایشگاه واحدی جدا و مستقل است.

در مساله مفقود شدن نمونه ها، خود ما یکی از مطالبه گرها هستیم!

وی درتلاش برای تشریح و توجیه این ناهماهنگی عجیب و غیرقابل پذیرش میان زیرمجموعه های دانشگاه علوم پزشکی می گوید: بله، آزمایشگاه تحت امر دانشگاه بوده اما دانشگاه یکپارچه نیست! دانشگاه علوم پزشکی زیرمجموعه های متفاوتی از جمله بهداشت، درمان، آموزش و ... دارد.

سرپرست مرکز بهداشت همچنین خود را در موضع معترض به مفقود شدن ۱۱ هزار نمونه قرار داده و اظهار کرد: در مساله مفقود شدن نمونه های مذکور خود ما یکی از مطالبه گرها هستیم! چرا که وقتی از مردم نمونه گرفتیم، مردم برای گرفتن جواب آن به ما مراجعه می کنند و ما شرمنده مردم خواهیم شد!

گفته می شود آزمایش کرونای برخی از هم استانی ها پس از گذشت یک ماه، بی پاسخ مانده و باید دید مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و ستاد استانی کرونا، چه پاسخ قانع کننده ای برای بلاتکلیفی مردم و بی برنامگی در مدیریت بحران کرونا دارند؟ برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 577028 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟