فیلم آتش سوزی در بازار گل تهران / خسارت زیاد است
حجم ویدیو: 5.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

به گزارش رکنا،سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در بازار گل، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 5:37 صبح امروز آتش‌سوزی در جاده خاوران، بازار گل امام رضا (ع) به سامانه 125 آتش‌‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکرهای آ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، ‌افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد تعدادی از غرفه‌ها دچار آتش‌سوزی شده است که آتش‌نشانان به سرعت عملیات اطفای آتش‌سوزی را آغاز کردند.

32 غرفه در بازار گل آتش‌ گرفت

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از مدتی تلاش موفق به خاموش کردن آتش شدند و پس از اطفای آتش‌سوزی مشخص شد 32 غرفه دچار آتش‌سوزی شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: در این بازار گل بسیاری از غرفه‌ها به صورت ناپاپدار و ناایمن در برابر آتش‌سوزی احداث شده و کماکان به صورت حصیری ساخته می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه در نهایت از سرایت آتش به سایر غرفه‌ها جلوگیری شد، گفت: خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت اما شاهد خسارات زیاد به غرفه‌ها آسیب‌دیده بودیم.

وی با بیان اینکه در همین بخش، مدتی قبل نیز آتش‌سوزی روی داده بود، یادآور شد: علیرغم اینکه بارها اعلام شده در این مجموعه نیاز به بازنگری درباره ایمنی وجود دارد اما همچنان نواقصی در این زمینه دیده می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 576251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟