مرگ کارگر تهران با سقوط به گودال 20 متری + عکس

به گزارش رکنا ، ساعت 3:40 بامداد امروز در پی تماس ساکنان یک ساختمان با سامانه 125 مبنی بر سقوط کارگر به گودال، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 98 را به همراه گروه امداد و نجات هفت به محل حادثه در غرب به شرق بزرگراه شهید لشگری، نبش فرودگاه مهرآباد اعزام کرد.

مسعود صادقی؛ افسر آماده منطقه یک عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: کارگری هنگام کار، به یک گودال به مساحت 20 متر سقوط کرده بود.

بر اثر جراحات وارده در همان لحظات اولیه جان باخت

وی افزود: آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه، بی‌درنگ با استفاده از تجهیزات مخصوص، خود را به این کارگر سالخورده در انتهای گودال رساندند و در حضور عوامل اورژانس وی را از گودال خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی تحویل کادر پزشکی حاضر در محل دادند.

مرگ کارگر

صادقی خاطرنشان کرد: پس از انجام معاینات اولیه توسط کادر پزشکی اورژانس مشخص شد که متأسفانه کارگر سالخورده بر اثر جراحات وارده در همان لحظات اولیه جان باخته بود.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این حادثه توسط عوامل انتظامی منطقه در دست بررسی است همچنین نیروهای آتش‌نشانی پس از ارائه هشدارهای ایمنی لازم به کارگران به مأموریت خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 575572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟