علت غرق شدن کشتی ایرانی در آب های عراق اعلام شد + فیلم و جزییات
حجم ویدیو: 14.59M | مدت زمان ویدیو: 00:02:13

بامداد جمعه 13 خرداد شناور باری بهبهان که بندر خرمشهر را با حدود ۸۰۰ تن سرامیک به مقصد بندر ام‌القصر عراق ترک کرده بود، در نزدیکی این بندر و حوالی خور عبدالله غرق شد. در این حادثه چهار نفر از خدمه این کشتی نجات یافتند، یک نفر جان خود را از دست داد و دو خدمه دیگر مفقود شدند که جست‌وجو برای یافتن این مفقودین در آب‌های عراق ادامه دارد.

محل غرق شدن شناور باری بهبهان

توقف زیاد در اسکله از عوامل غرق شدن کشتی بهبهان

به گزارش رکنا، عبدالحمید شویرد حمیداوی نجات یافته شناور «بهبهان» عصر امروز هنگام ورود به کشور در خصوص چگونگی غرق شدن شناور «بهبهان» بیان کرد: به دلیل توقف زیاد در اسکله، شرایط جوی نامساعد، توفان و قرار گرفتن در لنگرگاه نامناسب با آبخور کشتی یک‌باره قسمت زیرین کشتی به سمت بالا آمد و کشتی به همراه تمام خدمه وارونه شد که در نهایت منجر به غرق شدن کشتی شد.

وی در خصوص چگونگی نجات یافتن گفت: از ۷ خدمه کشتی چهار نفر توسط نیروهای امداد و نجات دریایی عراق در همان ساعات اولیه غرق شدن کشتی نجات پیدا کردند و یک نفر فوت شد و عملیات جستجو و نجات برای دو خدمه دیگر در حال انجام است.

اسامی چهار خدمه نجات یافته عبارتند از:

1- عبدالشهید حمیداوی

2- عبدالزهرا حاکمی

3- علی عامری

4- محمد عثمانی

« موسی مزرعاوی »یکی از دو نفر از خدمه کشتی است، که مفقود است و «جمال مطرقی» نام خدمه ای است که متاسفانه فوت کرده است.

ظاهرا" این فیلم که در شبکه های اجتماعی به حادثه غرق شدن کشتی بهبهان نسبت داده می شود مربوط به حادثه غرق شدن شناور ایرانی است که در سال 96 در سواحل کویت به پایه های پل جدید الحداث جابر الصباح برخورد کرده و غرق میشود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 574673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟