خبرنگار رکنا و همسرش در آبادان کرونا گرفتند + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، علی رنجکش خبرنگار رکنا در آبادان که از پنج شنبه هفته گذشته به کرونا ویروس مبتلا شده در خصوص بیماری اش به رکنا گفت: صبح روز پنج شنبه 8 خرداد ماه از بدن درد شدید و تب و لرزی که داشتم از خواب بیدار شدم، سرگیجه زیادی داشتم و نمی توانستم حتی از جای خودم بلند شوم تا اینکه با همسرم که پزشک ماما است تماس گرفتم.

وی افزود: همسرم به خانه آمد و با هم دیگر به بیمارستان ساعت امام خمینی «ره» که مرکز بیماران کرونایی است رفتیم و با وجود اینکه همسرم در این مرکز برای درمان بیماران کرونایی به صورت کشیک کمک می کند اما از من تست کرونا نگرفتند و خواستند در بیرون از این مرکز آزمایش خون، سی تی اسکن و تست کرونا انجام دهم.

خبرنگار رکنا در آبادان ادامه داد: آزمایش خون و سی تی اسکن را انجام دادم که با توجه به علائم و جواب سی تی اسکن مشخص شد که به کرونا ویروس مبتلا شدم که تست های گرفته شده از بینی و حلق نیز جواب مثبت به این بیماری داد.

علی رنجکش گفت: ابتدا از من خواستند با توجه به وضعیت سختی که دارم در بیمارستان بستری شوم اما با توجه به اینکه همسرم پزشک است و می توانست خودش از من مراقبت کند تصمیم گرفتیم تخت را برای بیماران دیگر خالی کنم و دستگاه اکسیژن و سرم هایی که باید می زدم را به خانه بردم و در خانه قرنطینه شدم.

مبتلا شدن همسر خبرنگار رکنا به کرونا در آبادان

وی افزود: روز یکشنبه 11 خرداد بود که همسرم تب و لرز کرد و وقتی به بیمارستان رفتم مشخص شد که او نیز به کرونا ویروس مبتلا شده است و جواب آزمایش های او نیز مثبت شد و همسرم نیز در خانه قرنطینه شد.

علی رنجکش گفت: شب ها بیماری حادتر می شود و درد زیادی در بدن دارم و همسرم نیز همین طور است و تنها موضوعی که ما را به فکر می برد این است که من و همسرم همه موارد پیشگیری از کرونا را رعایت می کردیم و همیشه از ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده استفاده می کردیم و کمتر به بیرون از خانه می رفتیم و نمی دانیم از چه کسی و چطور مبتلا به این بیماری شدیم.

وی عنوان کرد: امیدوارم این ویروس هر چه زودتر ریشه کن شود و می خواهم مردم همه موارد را رعایت کنند چون این بیماری نامرئی خیلی راحت به دیگران منتقل می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 573305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟