جان باختن مادر ۲۳ ساله بهای نجات جان پسر ۸ ساله

به گزارش گروه حوادث رکنا، رسول راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: این پسر بچه به علت آشنا نبودن به فن شنا در حال غرق شدن بود که مادر برای نجات جان فرزندش به آب می‌زند. او گفت: این مادر ۲۳ ساله با جانفشانی فرزندش را نجات می‌دهد، اما خودش غرق می‌شود.

تیم غریق نجات شهرستان هامون بلافاصله پس از اطلاع از حادثه در محل حاضر شده و عملیات جستجو برای پیدا کردن پیکر فرد غرق شده شروع شد، اما تاکنون اثری از پیکر این مادر جوان پیدا نشده است.

جان باختن مادر فداکار برای نجات فرزندش در سیستان و بلوچستان

وی همچنین افزود: تیم غریق نجات شهرستان هامون بلافاصله پس از اطلاع از حادثه در محل حاضر و عملیات جستجو برای پیدا کردن جسد فرد غرق شده شروع، ولی متاسفانه تا این ساعت نتیجه‌ای حاصل نشده است.راشکی در ادامه گفت: همچنین با تلاش بی قفه نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در شمال استان و همکاری مردم بومی و محلی دو تا از جنازه‌های غرق شده حادثه دلخراش دیروز تالاب هامون در شمال شهرستان هیرمند پیدا شده است.

هنوز جسد یک غریق یافت نشده است

گفتنی است : در تاریخ ۹ خرداد ماه نیز ۳ جوان در آب‌های تالاب هامون غرق شدند که جسد یکی از این سه غریق هنوز پیدا نشده است و جستجو برای یافتن پیکر این فرد توسط نجاتگران و غواصان جمعیت هلال احمر شهرستان‌های هیرمند، زهک و زابل ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از مردم خواست با توجه به آبگیری تالاب هامون و رودخانه‌های فصلی زابل که به لطف پرودگار پس از سال‌ها خشکسالی بر اثر بارندگی‌های اخیر جریان یافته اند از اتراق در اطراف بستر رودخانه‌ها جدا بپرهیزند و در چنین مواقعی از فرزندان خود مراقبت بیشتری بعمل آورند تا دچار حوادث ناگوار نگردند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 572742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟