اعتراف 3 سارق به 30 فقره موبایل قاپی در پایتخت

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" اظهار داشت : در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد تعدادی از متهمان سابقه دار در زمینه کیف قاپی با تشکیل باندی مجرمانه به سرکردگی فردی به نام " سعید " در محدوده جنوب شرق تهران از شهروندان موبایل قاپی و به فردی در چهار راه مولوی می فروشند.

وی افزود : با هماهنگی قضائی کارآگاهان موفق شدند پاتوق متهمان را در خیابان مولوی شناسایی کنند و پس از چند روز تعقیب و مراقبت در نهایت دهم اردیبهشت ماه در عملیاتی ضربتی سعید 26 ساله به همراه 2 تن از همدستانش به نام های " محمد " 23 ساله و " محسن " 30 ساله دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 4 دستگاه تلفن همراه سرقتی و یک قبضه سلاح سرد کشف شد .

آشنایی سارقان در زندان

این مقام انتظامی گفت : متهمان در بازجویی های اولیه اظهار داشتند که در زندان با هم آشنا شده ایم و پس از آزادی از زندان در شهریور سال گذشته با پیشنهاد سعید باند سرقتی را تشکیل و تا کنون 30 فقره موبایل قاپی به ارزش 2 میلیارد ریال انجام داده ایم .

وی گفت: متهمان در خصوص شیوه و شگرد شان اظهار داشتند با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت که پلاک آن را مخدوش کرده بودیم در سطح شهر می چرخیدیم و شهروندانی که حواسشان به اطرافشان نبود و در حال مکالمه با تلفن بودند را شناسایی و در فرصت مناسبی موبایلشان را سرقت می کردیم و گوشی های سرقتی را به فردی به نام " اکبر " 43 ساله در چهارراه مولوی می فروختیم .

کشف 3 موبایل در بازرسی بدنی

سرهنگ کنجوریان گفت : با هماهنگی قضائی مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر و در بازرسی بدنی از وی 3 دستگاه گوشی سرقتی که در همان روز خریداری کرده بود و همچنین مبلغ 30 میلیون ریال وجه نقد کشف شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت : اکبر صراحتاً به خرید گوشی مسروقه از سارقان اعتراف کرد که با تلاش مستمر کارآگاهان پایگاه تاکنون 25 تن از مال باختگان شناسایی و متهمان با قرار تامین مناسب برای تکمیل تحقیقات و شناسایی سایر در اختیار پایگاه قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟