دلخراش ترین عکس از قطع انگشت های یک کودک شیرازی

به گزارش رکنا،علیرضا عدلو گفت: در ساعت 17:21 دقیقه بعدازظهر روز گذشته، پس از تماس خانواده نگران به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی، مبنی بر گیر کردن دست کودکشان در چرخ گوشت غیر استاندارد، تیم امدادی از ایستگاه‌های 3 و یک به سرعت با هماهنگی‌های انجام شده، کودک را به بیمارستان نمازی انتقال داده و عملیات امداد و رهاسازی دست کودک را آغاز کردند.

به گفته او، نجاتگران سازمان آتش‌نشانی پس از حضور در محل اتاق جراحی بیمارستان نمازی با کمک کادر پزشکی بیمارستان، بدنه چرخ گوشت خانگی را به دقت برش داده و دست این کودک را از میان چرخ دنده‌های این وسیله خارج کردند.

 دست کودک 3 ساله در چرخ گوشت خانگی در شیراز گیر کرد

عدلو افزود: در این حادثه که به دلیل بی احتیاطی و استاندارد نبودن چرخ گوشت اتفاق افتاده بود، انگشتان دست کودک به شدت دچار آسیب شد.

او در ادامه در خصوص نکات ایمنی استفاده از چرخ گوشت گفت: چرخ گوشت را چه به هنگام استفاده و چه در زمانی که مورد استفاده قرار نمی گیرد از دسترس بچه ها دور نگه دارید و هنگام استفاده، آن را در سطحی غیر قابل دسترس برای کودکان قرار دهید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: سیستم اتصال چرخ گوشت را به طور دوره‌ای بازدید کنید و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید و از بکار بردن چرخ گوشت در حضور بچه ها خودداری کنید؛ زیرا تجربه نشان داده است که اطفال به علت کنجکاوی با یک حرکت ناگهانی و غیر منتظره دست را به داخل آن فرو می‌برند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟