پلمب 240 واحد صنفی متخلف در کرمانشاه

به گزارش رکنا، رامین پهلوانی اظهار داشت: در راستای برخورد با واحدهای صنفی که باید در ایام شیوع کرونا تعطیل می‌شدند، ۲۴۵ پرونده تخلف تشکیل که ۱۵۸ فقره به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی از پلمب ۲۴۰ واحد صنفی خبر داد و افزود: شماری از کسبه نسبت به فک پلمب خودسرانه اقدام کردند که منتظر تصمیم نهایی برای برخورد قضائی هستیم.

اتاق اصناف واحدهای کرمانشاه را پلمب کرد

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه بیان داشت: واحدهای صنفی تریکو پوشاک، طلا فروشی، خرازی فروشی، فست فود و رستوران‌ها بیشترین پرونده‌های تخلف را به خود اختصاص دادند.

پهلوانی تصریح کرد: البته با توجه به عدم حمایت اصناف نظیر دریافت مالیات، بازگشت چک‌ها و فشارهای اقتصادی عده‌ای مجبور به بازگشایی واحدها به صورت غیرقانونی شدند هرچند شماری از کسبه نیز به صورت قانونی نسبت به طی مسیر فک پلمب اقدام می‌کنند.

جریم میلیونی برای واحدهای متخلف کرمانشاهی

وی بیشترین جریمه فک پلمب غیرقانونی را پنج میلیون تومان اعلام و عنوان کرد: ۱۲ صنف تا پانزدهم اردیبهشت محدودیت فعالیت دارند البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان بازگشایی آنها فراهم شده است.

این مسئول با بیان اینکه استخرها و باشگاه‌ها همچنان تعطیل هستند و پاساژهای مسقف هم تا ساعت ۱۸ می‌توانند باز باشند، گفت: رستوران‌ها به شرط پذیرش سفارش بیرون بر می‌توانند فعالیت کنند.

وی افزود: از امروز گشت مشترک معاونت بهداشتی، تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و پلیس اماکن بر رستوران‌ها و مراکز عرضه غذا نظارت خواهند کرد و با واحدها متخلف برخورد می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟