تیراندازی پلیس مشهد به سوی خودروی سارقان

به گزارش رکنا ، سرهنگ جواد شفیع زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت خودرو‌های پراید و تلفن همراه آنان در سطح شهر مشهد، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۷ فقره سرقت خودرو پراید، یک فقره سرقت دوو سیلوی، ۷ فقره سرقت تلفن همراه و چندین فقره سرقت دوچرخه و وسایل منزل با همکاری ۸ نفر دیگر اعتراف که دیگر همدستان متهم پس از هماهنگی قضایی در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم‌های تجسس کلانتری نجفی مشهد در اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور، یکی از عاملان سرقت‌های خیابانی در محدوده بلوار هاشمیه را چهره زنی و تحت تعقیب قرار دادند.

او ادامه داد: در این عملیات ضربتی با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس، متهم را با خودروی سواری پراید ردزنی و دقایقی پس از آن که دوربین مداربسته یک ساختمان را سرقت کرده بود، برای دستگیری اش وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم را در بلوار وکیل آباد مشهد تحت تعقیب قرار داد، اما راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت زیاد متواری شد و تعقیب و گریز پلیسی با شلیک تیرهوایی و سپس تیراندازی به سمت خودروی سواری، مسافتی به طول انجامید.

صارمی ساداتی افزود: با دستگیری متهم در در بازرسی اولیه از خودرو سواری او ۴ عدد باطری خودرو، یک حلقه رینگ و لاستیک، یک دستگاه پخش صدا و ۲ جعبه آچار، یک عدد باند بزرگ و یک دستگاه چشمی دوربین مداربسته سرقتی کشف شد.

او تصریح کرد: تحقیقات با دستورات مقام قضایی برای کشف اقدامات مجرمانه متهم در حالی ادامه دارد که تاکنون ۳ شاکی پرونده با حضور در کلانتری، پی گیری شکایت خود بوده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟