2 برادر پلید خانواده های مشهدی را به وحشت انداختند + جزییات

به گزارش رکنا، مرحله اول این عملیات باظن مأموران به مردی جوان که یک کیسه بزرگ به همراه داشت آغاز شد. مجریان قانون که به این فرد مشکوک شده بودند او را تحت تعقیب قرار دادند اما زمانی که مرد جوان متوجه حضور پلیس شد کیسه اش را رها کرد و پا به فرار گذاشت.

تیم گشتی کلانتری شفا در یک تعقیب و گریز کوتاه مرد جوان را دستگیر کردند و در بازرسی از کیسه به جا مانده از او تعداد زیادی لوازم خودرو، کیف پول و لوازم آرایشی را کشف و ضبط کردند.

مرد ابتدا مدعی بود تنها یک زباله گرد است و علت فرارش را ترس از پلیس معرفی کرد که گزارش یک فقره سرقت از سوی زنی جوان حقیقت لوازم کشف شده از داخل وسایلش را بر ملا ساخت و مشخص شد که این فرد ساعتی پیش از یک خودرو در محدوده بولوار هدایت مشهدسرقت کرده است.متهم که دیگر راهی جز بیان حقیقت پیش رویش نبود به 40 فقره سرقت در 2 هفته گذشته تاکنون اعتراف کرد. این سارق حرفه ای که 28 سال دارد در بخش دیگری از اعترافاتش بیان کرده است که در محدوده خواجه ربیع، شفا و بولوار هدایت مرتکب سرقت می شده و لوازم مسروقه را به فردی مال خر در خواجه ربیع می فروخته است.

تیم دیگری از مأموران دایره تجسس کلانتری شفا در عملیات دیگری هم موفق به دستگیری دو برادر بیست وهشت و سی وپنج ساله سارق در یکی از خیابان های تحت حفاظت خود شدند. این متهمان نیز در اعترافات خود بیان کردند که به موادمخدر شیشه و کریستال اعتیاد دارند و برای تأمین هزینه مواد تاکنون مرتکب 40 فقره سرقت شده اند. به گفته سرهنگ عباس صارمی ساداتی، رئیس پلیس مشهد 3متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات اولیه در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟