وحشت از یک روستای کرونایی در خوزستان / این روستا قرنطینه کامل شد + جزییات

به گزارش رکنا ، فرماندار شهرستان حمیدیه گفت: با توجه به تایید ابتلای سه نفر به ویروس کرونا در روستای حلاف قضبان مقرر شد اهالی این روستا تا 14 روز در قرنطینه بمانند و تردد به این منطقه محدود شود.

شاهین هاشمی با تایید ابتلای سه نفر به بیماری کرونا در روستای «حلاف قضبان» یکی از روستاهای مسیر خسرج در حمیدیه، اظهار کرد: چند روز گذشته آزمایش کرونای سه نفر از ساکنان روستای حلاف غضبان از سوی مراجع پزشکی مثبت اعلام شد به همین دلیل مسؤولان به منظور قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از ابتلای دیگر ساکنان اقدام به محدود سازی و کنترل تردد به این روستا کردند.

وی در تشریح چگونگی ابتلای این سه نفر به بیماری کرونا، گفت: این سه نفر به دلیل حضور در مجلس ختم یکی از بستگان در خارج از منطقه به ویروس مبتلا شده بودند که در حال حاضر دو نفر آن‌ها در بیمارستان بستری هستند.

فرماندار شهرستان حمیدیه عنوان کرد: با توجه به تایید ابتلای سه نفر به ویروس کرونا در این منطقه مقرر شد اهالی روستای حلاف قضبان تا 14 روز در قرنطینه بمانند و تردد به این روستا محدود شود.

وی با رد برخی شایعات مبنی بر اینکه سه فرد مبتلا به دلیل خوردن خیار به بیماری کرونا مبتلا شدند، بیان کرد: بیشترین کشت کشاورزان این روستا گندم و جو است و مزارع سبزیجات در آن وجود ندارد ضمن اینکه انتقال بیماری تا کنون از طریق میوه تایید نشده و نیاز به تاییدات آزمایشگاهی دارد.

روستای "حلاف قضبان" در بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟