سقوط مرد زنجانی به چاه 60 متری

به گزارش رکنا، جانشین معاون عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: تیم امداد و نجات آتش‌نشانی زنجان مرد ۵۷ ساله را که به درون یک حلقه چاه عمیق آب سقوط کرده بود از مرگ حتمی نجات دادند.

محسن پناهی روز یکشنبه  افزود: این مرد در یکی از مزارع روستایی شهرستان سلطانیه به درون یک چاه به عمق حدود ۶۰ متر سقوط کرده و در ۲۰ تا ۲۵ متری گیر افتاده بود.

وی اظهار داشت: در پی تماس با ستاد فرماندهی آتش‌نشانی زنجان، موضوع به آتش‌نشانی و هلال احمر شهرستان سلطانیه اعلام شد اما به رغم چهار ساعت تلاش بی‌وقفه، موفق به بیرون کشیدن این حادثه دیده نشده و از آتش‌نشانی زنجان درخواست کمک کردند.

پناهی تصریح کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه ۲ آتش‌نشانی زنجان با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد و با ایمن سازی محل و رعایت نکات ایمنی در نهایت پس از ۴۰ دقیقه تلاش بی وقفه، حادثه دیده را بیرون آوردند.

وی افزود: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان به پاس این تلاش ها در نجات جان یک انسان از مرگ حتمی، از این اقدام دلیرانه تیم آتش‌نشانی زنجان، قدردانی کرده و نجاتگران را مورد تشویق قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه نیز از نجات معجزه آسای این مرد حادثه دیده خبر داد و گفت: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و نیاز به نیروهای امدادی در یکی از روستاهای پاسگاه انتظامی قره‌بلاغ بلافاصله فرمانده پاسگاه به همراه گشت خودرویی و نیروهای امدادی عازم محل شد.

سرهنگ حسین اصانلو افزود: در تحقیقات و بررسی های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد این فرد در سر مزرعه و در حین بیرون کشیدن لوله آب، کنترل خود را از دست داده و درون چاه سقوط اما در دیواره چاه گیر کرده بود.

وی اظهار داشت: عوامل آتش نشانی پس از بیرون کشیدن این مرد از چاه، نامبرده را تحویل اورژانس داده و به منظور درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟