هیچ خودروی غیربومی حق ورود به استان زنجان را ندارد

به گزارش رکنا، خدابخش مرادی نافچی  با اشاره به آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در زنجان، گفت: افراد غیر بومی حق ورود به شهرها را ندارند.

وی با بیان اینکه کمیته‌ای با مسئولیت نیروی انتظامی و با همکاری نهادها در ورودی شهرها حضور دارند تا مدارک افراد را برای شناسایی مورد بررسی قرار دهند، اظهار داشت: کد ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه ملاک شناسایی افراد بومی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، گفت: مبادی ورودی استان زنجان برای خودروهای غیربومی بسته شده است و از هر گونه تردد خودروهای غیربومی در محورهای مواصلاتی استان جلوگیری خواهد شد.

مرادی نافچی با بیان اینکه هیچ خودروی غیربومی حق ورود به استان زنجان را ندارد، ادامه داد: مبادی ورودی استان زنجان برای خودروهای غیربومی بسته شد و از هر گونه تردد خودروهای غیربومی در محورهای مواصلاتی استان جلوگیری خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با تاکید بر اینکه همراهی و همگامی مردم در سرعت بخشیدن برای پایان دادن به این بیماری موثر است، گفت: مسافران حاضر سفر خود را به پایان برسانند و از کنارگذرها برای خروج از هر استان استفاده کنند و در این طرح به مدت دو هفته مدارس، بازار، تفرجگاه‌ها تعطیل می‌شود.

نافچی با بیان اینکه برخورد با مسافران متخلف اشاره کردو افزود: برای خودروهای غیر بومی متوقف و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟