بلای هولناکی که سر 2 برادر سیستانی در چاه آمد + عکس

به گزارش رکنا،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان رسول راشکی دیروز اظهار داشت: ساعت ۱۵ امروز موضوع غرق شدگی به جمعیت هلال احمر زهک اعلام شد که بلافاصله ۱۳ نفر از نیروهای امدادگر و نجاتگر متشکل از سه تیم به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: جسد نیمه جان یکی از این نوجوانان ۴۵ دقیقه بعد از عملیات جستجو در چاه نیمه پیدا و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: متاسفانه وی با وجود تلاش کادر بهداشت و درمان منطقه جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه جسد دومین نوجوان نیز ۲۰ دقیقه بعد از جسد نخست پیدا و تحویل خانواده‌اش شد، افزود: علت مرگ این ۲ برادر عدم آشنایی به فنون شنا بود.

چاه نیمه‌ها به منابع ذخیره طبیعی آب گفته می‌شود که به ˈچاه نیمه یک، ۲، سه و چهار تقسیم بندی شده است.

از این منبع های طبیعی ذخیره آب برای آب آشامیدنی شهرستان‌های زابل و زاهدان و زمین های کشاورزی زابل، هیرمند و زهک استفاده می‌شود.

طی یک دهه گذشته که منطقه سیستان با بحران خشکسالی رو به رو بود، مردم این منطقه از آب ذخیره شده در چاه نیمه ها استفاده می‌کنند

سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در شمال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 552798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟