اگر به این زن تهرانی کمک نشود می میرد!

به گزارش رکنا، مادر جوان ساکن جنوب تهران که از یکسال پیش به سرطان سینه مبتلا بوده که چند ماه پیش مورد عمل جراحی قرار گرفته و پزشک معالجشان 5 دوره شیمی درمانی و همچنین بعد از آن 3 مرتبه ، هفته ای یکبار رادیوتراپی تجویز کرده اند تا سریعاً دوباره مورد عمل جراحی قرار گیرد(تا امروز 3 دوره شیمی درمانی انجام داده است). که در صورت عدم ادامه درمان و عمل جراحی ادامه زندگی ایشان امکان پذیر نمی باشد.

این مادر بیمار دارای یک فرزند دختر محصل و همسرشان کارگر ساده می باشد که در تهیه داروهای مورد نیاز و سایر هزینه های مربوط به شیمی درمانی و رادیو تراپی و عمل جراحی به مشکل برخورده و درخواست کمک و یاری نموده است.

حال در نظر داریم با کمک و یاری پروردگار متعال و شما عزیزان گرامی مبلغ 20 میلیون تومان تهیه و در اختیار این مادر بیمار قرار دهیم تا بتوانند ادامه درمان ایشان را شروع و عمل جراحی را انجام دهند.لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان این مادر بیمار نیازمند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟