پلمب کارگاه سیم و کابل غیرمجاز در ورامین

به گزارش رکنا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران  در خصوص کشف کارگاه تولیدی سیم کابل غیرمجاز و غیراستاندارد در خیرآباد ورامین اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های نیروهای امنیتی و پلیس انتظامی شهرستان ورامین یک کارگاه در ضلع جنوبی امامزاده طاهر و مطهر که اقدام به تولید سیم کابل غیرمجاز می‌کرد توسط نیروهای انتظامی کشف و پلمب شد.

وی گفت: این واحد تولیدی سیم و کابل اقدام به تولید سیم و کابل با اندازه‌های مختلف می‌کرد و با برندهای مجوز دار که از وزارت صمت کد اقتصادی دریافت کرده بودند روانه بازار می‌کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان داشت: کارگاه تولیدی سیم کابل هیچ مجوز فعالیتی نداشته و تمام اقداماتی که انجام می‌داد غیرقانونی بوده است.

عزیزی افزود: کارگاه‌ تولیدی پلمب شده تا کارشناسان سازمان استاندارد با مراجعه به کارگاه میزان تخلفات را مشخص نموده و صاحب کارگاه تولیدی بازداشت و جهت رسیدگی به تخلفات آن به دستگاه قضایی معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برندهایی که در کارگاه تولید سیم کابل کشف شده باید شناسایی شده و در صورت داشتن مجوز به صاحبان اطلاع‌رسانی می‌شود تا در صورت نیاز از تولیدکننده شکایت و دعوای حقوقی نمایند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان گفت: پلیس با افراد خاطی و متخلفان به شدت برخورد خواهد کرد ‌و در خصوص حقوق شهروند به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟