بهمن در پیست شمشک / 2 اسکی باز خارجی ناپدید شدند

به گزارش رکنا، تاجیک نوری؛ معاون امدادونجات هلال احمر استان تهران با تایید این خبر گفت: ساعتی پیش وقوع بهمن در پیست شمشک منجر به گم شدن دو اسکی باز غیر ایرانی شد که بلافاصله یک تیم واکنش سریع به همراه تیم امداد هوایی با بالگرد به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: همچنین یک تیم امداد کوهستان از شمیرانات و یک تیم سگ های زنده‌یاب هم برای نجات این دو اسکی باز اعزام شدند.

پیدا شدن یکی از دو اسکی باز گمشده در پیست شمشک

به گفته معاون امدادونجات هلال احمر استان تهران با وقوع بهمن در پیست شمشک، عملیات ۳ تیم کوهستان، یک تیم واکنش سریع و ۳ تیم سگ‌های زنده‌یاب هلال‌احمر استان تهران برای نجات دومین اسکی باز غیرایرانی گمشده ادامه دارد.

نجات 3 کوهنورد گم شده در ارتفاعات شمشک

فرماندار شیمرانات از نجات سه فرد گم شده در ارتفاعات پیست شمشک خبر داد و گفت: 2 نفر از آنها کاملا سالم هستند و نفر سوم به علت یخ زدگی در حال مداوا است.

سیاوش شهریور فرماندار شیمرانات اظهار کرد: با همت اهالی ساکن در منطقه و نیز سازمان هلال احمر سه کوه‌نورد که برای اسکی و یخ نوردی به ارتفاعات شمشک رفته و در این ارتفاعات مسیر خود را گم کرده بودند، پیدا شدند.

وی همچنین در خصوص تابعیت این افراد نیز گفت: احتمال می‌دهیم که دو نفر از آنها غیرایرانی و نفر سوم ایرانی است. 

فرماندار شیمرانات در پایان در خصوص وضعیت سلامت این سه فرد نیز اذعان کرد: حال عمومی دونفر خوب است و نفر سوم نیز به علت سرما‌زدگی در حال مداوا می‌باشد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟