برای استاد شجریان دعا کنید / او به دستگاه تنفس متصل است / پست عجیب همایون شجریان + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، مهرداد بهلولی عصر جمعه درباره آخرین وضعیت استاد محمدرضا شجریان بیان کرد: استاد شجریان روز گذشته (پنجشنبه) با دیسترس شدید تنفسی و در حالت بسیار نامناسبی به وسیله آمبولانس به اورژانس بیمارستان جم منتقل شد و همان لحظه لوله تنفسی برای وی گذاشته و به آی سی یو منتقل شد. فشارها و شرایط استاد شجریان بسیار نامناسب بود. پست توییتری همایون شجریان نیز به خاطر همین شرایط دیشب استاد شجریان بود.

وی ادامه داد: نیم ساعت قبل نزد استاد شجریان بودم. شرایط ایشان از دیشب بهتر شده، اما هنوز پایدار نیست. داروهایی که به وی دادیم را کمتر کردیم و شرایط او نسبت به دیروز حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد بهتر شده، اما شرایط عمومی استاد شجریان جالب نیست.

بهلولی درباره شایعه‌های مطرح شده در مورد قطع دستگاه تنفسی از استاد شجریان تا فردا اظهار کرد: موضوع مطرح شده در زمینه قطع دستگاه‌های تنفسی به هیچ عنوان صحت ندارد و کذب است. ما تا لحظه آخر تلاش می‌کنیم و به هیچ عنوان حق قطع دستگاه تنفسی را نداریم. این شایعه به این دلیل ایجاد شد که یکی از خبرنگاران با یکی از همکاران مصاحبه کرد و همکار ما در مقابل سوالی گفت که حاضرم قلب خود را به جای قلب استاد شجریان بگذارم، اما دستگاه قطع نشود. این موضوع به این طریق مطرح و وارد شده است. در حالی‌که ما حق قانونی و انسانی این کار را به هیچ عنوان نداریم.

عضو هیات مدیره بیمارستان جم تهران بیان کرد: احتمال ترخیص استاد شجریان در روزهای آتی خیلی زیاد نیست، اما احتمالش وجود دارد.

 همایون شجریان چند ساعت قبل نوشت:

مهربانان گرامی، سالها پیش پدر دیوان حافظی به من هدیه دادند که صفحه نخست آن برایم چنین نوشتند، فقط حافظ تو را به بلندای سخن عشق می برد. امروز برای پدر عزیز تر از جانم تفألی به دیوان حضرت حافظ زدم، و او این چنین فرمود. یکم اسفند 98 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟