4 کارگر کارخانه زرندیه زیر خروارها سنگ مدفون شدند / یک تن در دم جان باخت + عکس

به گزارش رکنا، سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژاس ساوه گفت: بر اثر ریزش آوار دپوی محصولات یکی از کارخانجات تولید پودر سنگ در شهرستان زرندیه 4 نفر کشته و مصدوم شدند.

 احمدعلی امینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دقایقی پیش خبری مبنی بر ریزش آوار دپو محصولات یکی از کارخانجات تولید پودر سنگ در شهرستان زرندیه به مرکز پیام اورژانس 115 شهرستان زرندیه اطلاع رسانی شد.

وی افزود: فرد تماس گیرنده با اورژانس مدعی شد که بر اثر ریزش دپو سنگ‌های رودخانه‌ای که برای تولید پودر سنگ انبار شده بود، 4 نفر از همکارانش در زیر خروارها سنگ مدفون شدند.

سرپرست اورژانس ساوه تصریح کرد: بلافاصله بعد از این اتفاق دو کد عملیاتی از پایگاه‌های اورژانس 115 شهرهای مامونیه و زاویه به محل اعزام شدند و هماهنگی لازم با آتش نشانی و هلال احمر شهر مامونیه توسط واحد دیسپچ اورژانس 115 زرندیه جهت امداد و نجات انجام گرفت.

امینی افزود: پس از تحویل مصدومین به تکنسین‌های اورژانس 115 متاسفانه یک نفر از مصدومین به علت شدت جراحات وارده جان خودش را از دست داد و دو مصدوم دیگر در محل درمان شدند و چهارمین مصدوم نیز پس از اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی امام رضا (ع) زرندیه انتقال داده شدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟