حجم ویدیو: 1.53M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

به گزارش رکنا، وقوع چند سرقت پیاپی در یکی از فروشگاهای بزرگ شهر واشنگتن آمریکا به معمایی برای پرسنل آن و پلیس تبدیل شده است. بنا به ادعای کارمندان تاکنون اقلام مختلفی از محصولات فروشگاه آن‌ها به سرقت رفته و هر بار صدای پایی مرموز از سقف فروشگاه شنیده می‌شود.

پلیس شهر"اوبِرن" واشنگتن به تازگی ویدئویی از یک فرد را که در داخل فروشگاه در حال قدم زدن است منتشر کرده است. در این ویدئو که تاریخ آن مربوط به یکی از روز‌های کریسمس است این مرد در کنار کانتر‌های صندوق پول دیده می‌شود. پلیس با وجود در اختیار داشتن این ویدئو به دلیل آنکه این سارق در محل هایی که دوربین نصب شده کاملا حرفه‌ای عمل می‌کند هنوز نتوانسته سرنخی از او پیدا کند.

پلیس اوبرن با انتشار این ویدئو در فیسبوک در کپشنی نوشت: «پلیس اوبرن در روز‌های کریسمس پنج بار به فروشگاه هاگن لیک تِپس فراخوانده شده است. در بار اول یک مظنون سیگار و نوشیدنی‌هایی به ارزش هزار دلار را از داخل فروشگاه به سرقت برد. پرسنل فروشگاه چهار بار دیگر با پلیس تماس گرفتند. ۲ بار در تاریخ ۱۵ ژانویه، ۱ بار در تاریخ ۱۶ ژانویه و ۱ بار نیز صبح امروز.»

«در هر بار پرسنل یا فردی مظنون را در داخل فروشگاه دیده اند یا صدای پای او را در بالای سقف فروشگاه شنیده‌اند. هر بار نیز ماموران سقف فروشگاه را بررسی کرده‌اند، اما اثری از این سارق پیدا نکرده‌اند.» گفتنی است؛ تحقیقات و جستجو‌های پلیس محلی آمریکا برای شناسایی و دستگیری این سارق همچنان ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 538140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟