وضعیت مسموم شدگان قرچک از زبان مدیر درمان بیمارستان برکت + فیلم
حجم ویدیو: 9.88M | مدت زمان ویدیو: 00:01:30

به گزارش رکنا ، مدیر درمان بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک گفت: از ۶۷ دانش آموز، ۴۵ دانش آموز درمان و مداوای سرپایی شده اند و در حال حاضر ۱۲ نفر از این دانش آموزان در بیمارستان بستری شده اند.

زیور شیخی درباره آخرین آمار دانش‌آموزان تحت‌ درمان در بیمارستان اظهار کرد: تنها ۱۲ نفر تحت نظر هستند و مابقی دانش‌ آموزان ترخیص شدند.

وی ادامه داد: از زمان حادثه تا هم اکنون ۶۷ نفر به بیمارستان مراجعه کننده داشتیم‌، از این تعداد مراجعه کننده همه معاینه شده اند.

مدیر درمان بیمارستان شهید ستاری قرچک گفت: خوشبختانه چون امروز‌ روز جشن در بیمارستان شهید ستاری شهرستان قرچک بود‌، تعداد پرستاران فوق العاده زیاد بود و در کمترین زمان ممکن تیم بحران در بیمارستان تشکیل شد.

شیخی افزود: در اورژانس بیمارستان کلیه دکترها و پرستارها حضور داشتند‌؛ از ۶۷ دانش آموز‌، ۴۵ دانش آموز درمان و مداوای سرپایی شده اند و در حال حاضر ۱۲ نفر از این دانش آموزان در بیمارستان بستری شده اند.

وی در پایان سخنان خود خاطر‌نشان کرد: برای این ۱۲ دانش آموز پرونده تشکیل شده و ۲۴ ساعت تحت نظر بیمارستان هستند و بعد ترخیص می شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟