دستگیری 85 سارق در زنجان در یک ماه اخیر

به گزارش رکنا، فرماند انتظامی استان زنجان گفت: ماموران انتظامی شهرستان زنجان در پی اجرای طرح‌های مبارزه با انواع سرقت در یک ماه اخیر موفق به شناسایی و دستگیری ۸۵ سارق شدند.

به‌گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس زنجان، سردار رحیم جهانبخش افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات پلیسی، لب به اعتراف گشوده و انجام ۱۱۱ فقره سرقت را به گردن گرفتند.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری سارقان و کشف سرقت‌ها به تکرر و تنوع بخشی آن پایان می‌دهد، اظهار داشت: مهم‌ترین مؤلفه برقراری امنیت توسط پلیس، برخورداری از اعتماد عمومی است.

سردار جهانبخش با اشاره به کاهش سه درصدی انواع سرقت در یک ماهه گذشته در شهرستان زنجان بیان داشت: پلیس اقدامات گسترده ای را در پیشگیری از وقوع سرقت انجام داده و تلاش می‌کند با همکاری شهروندان امنیت مطلوبی را در جامعه ایجاد کند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ابهر نیز از شناسایی و دستگیری ۱۳ سارق در این شهرستان خبرداده و گفته بود: پس از شناسایی سارقان و با هماهنگی مراجع قضایی، ۱۳ متهم دستگیر و در بازجویی های فنی پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از اماکن خصوصی، خودرو و موتورسیکلت و کش روزنی معترف شدند.

سرهنگ محمد مهدیخانی افزوده بود: از متهمان دستگیر شده، قریب ۵۴ گرم انواع مواد مخدر صنعتی کشف و متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟