ظلم والدین به فرزندشان فقط به خاطر اینکه او دختر بود+عکس

به گزارش رکنا،یکی از بزرگترین مشکلات دیدگاهی که از گذشته تا هم اکنون وجود داشته است، تبعیض نژادی و جنسیتی میان آقایان و خانم ها می باشد که آقایان را نسبت به خانم ها برتر می دانند چرا که آنها می توانند در کارهای مختلفی به خانواده کمک کنند. خوشبختانه چنین دید اشتباهی امروزه نسبت به گذشته بسیار کاهش یافته است.

" کانچان کوماری " از شیخ پورا هندوستان برای اولین بار در دو ماه گذشته با بیماری و درد وحشتناکی در ناحیه شکم و کمر به بیمارستان منتقل شد و پزشکان این مشکل را نارسایی حاد کلیه اعلام کردند و برای آنکه زنده بماند نیاز به پیوند کلیه دارد و متاسفانه هیج یک از والدین او حاضر به چنین کاری نشدند چرا که او یک دختر است!

عدم پیوند کلیه توسط والدین این دختر بچه بی نوا در رسانه های چینی توانست با بازتاب بسیار زیادی روبرو شود که این نشان دهنده تبعیض جنسیتی میان آقایان و خانم ها می باشد و طولی نکشید که اقدام بیشرمانه این پدر و مادر در رسانه های جهانی هم منتشر شد و کاربران بسیاری هم واکنش نشان دادند.

به همین دلیل والدین او تصمیم گرفتند تا کمی بهانه بیاورند. برای مثال پدرش گفت که با پیوند کلیه خود به دخترش، نمی تواند با یک کلیه کار کند و بجزء کلیه، هزینه جراحی 100 هزار دلار خواهد بود و هیچ تضمینی برای سلامتی دختر آنها وجود ندارد.

طبق گفته رسانه های هندی، در عین فقیر و تهی دست بودن والدین کوماری، آنها به هیچ وجه به دنبال خیرینی که حاضر به پرداخت این هزینه بودند ، نرفتند و در عوض کانچان را به خانه بردند تا خودشان مراقبت نمایند.

ماجرای غم انگیز این دختر هندی برای اولین بار در 27 ژوئیه در رسانه ها منتشر شد و همگان را شوکه کرد. بسیاری اعلام کردند که حاضر به کمک مالی برای رفع مشکل این دختر هستند اما مشکل اصلی وی که پیدا کردن کلیه هست همچنان باقیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524346 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟